Hur ska vi hitta mammor i hela Sverige effektivt?

• Hej vänner!

En bra funktion i detta forum som ni kanske inte vet om är att man kan dela inläggen som görs här till sociala mediar så som Facebook, Google och Twitter.

Man kan dela allas inlägg vilket gör att vi hjälps åt att fylla på med nya människor tillsammans. Tex, om någon söker efter mammor i Göteborg så kan folk som har vänner i Göteborg på sina sociala medier sprida detta lätt. Ofta så är det även bra att dela sina egna inlägg eftersom man oftast har folk lite här och där som man kanske inte kände till.

Detta gör att om ni vill något, så är det bara att skriva ett inlägg här och sedan dela det. Då får ni detta som central punkt istället för att dela på alla ställen manuellt.

Hur gör man

När man går in på ett inlägg så finns det 3 sycken vertikala punkter i höger hörn. Där klickar man för att få fram var man vill dela någonstans.

Dessa 3 punkter används även för att tex ändra sitt inlägg och andra operationer. Observera att det går bra att dela till massor med olika ställen tex privat meddelande, grupper, sidor och folks sociala väggar.

Om detta nu inte skulle vara solklart så tveka inte att skicka ett meddelande till mig så hjälper jag till 🙂

• Hej!

Hur skapar jag en egen tråd/grupp? Fattar inte riktigt xD

• Hej @Ida-Löfgren!

Det är bara att gå in i en kategori och skapa Nytt ämne. När man är ny så kan man inte skapa direkt men det är bara att vänta en timme så funkar det 😉

Logga in för att posta

073-731 76 64   [email protected]

Ser ut som din anslutning till Mammagrupper gick förlorad, vänta medan vi försöker att återansluta.